تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه والمارت اکنون به صورت زنده: معاملات جدید به تازگی کاهش یافته است (2024)

به روز رسانی: ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر EST این پست به روز شده است تا جدیدترین ها را در خود جای دهد معاملات تلویزیونی از جانب والمارت در طول فروش Cyber ​​Monday آن، از جمله معاملات جدید برای اعضای Walmart+.

نگاهی گذرا به بهترین معاملات اولیه تلویزیون سایبر دوشنبه در Walmart:

بهترین خرید تلویزیون ۵۵ اینچی

تلویزیون هوشمند TCL 55 اینچی Q کلاس ۴K QLED

۳۴۸ دلار
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)

تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه والمارت اکنون به صورت زنده: معاملات جدید به تازگی کاهش یافته است (1)

بهترین خرید تلویزیون ۶۵ اینچی

تلویزیون گوگل سونی ۶۵ اینچی کلاس X80K 4K Ultra LED

۶۹۸ دلار
(۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)

تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه والمارت اکنون به صورت زنده: معاملات جدید به تازگی کاهش یافته است (2)

بهترین خرید تلویزیون ۷۵ اینچی

تلویزیون هوشمند TCL 75 اینچی Q کلاس ۴K QLED

۸۹۸ دلار
(۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)

تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه والمارت اکنون به صورت زنده: معاملات جدید به تازگی کاهش یافته است (3)

والمارت در این زمان از سال به میزبانی حماسی درب‌ها شهرت دارد و ما بهترین معاملات تلویزیون سایبر دوشنبه Walmart را از نزدیک تماشا کرده‌ایم. قبلاً شاهد تخفیف‌های پرطرفدار بر روی تلویزیون‌های ارزان قیمت ۴K از برندهایی مانند TCL، Vizio و Hisense بوده‌ایم.

اما با جمعه سیاه پشت سر ما و دوشنبه سایبری به سرعت نزدیک می‌شود، والمارت آماده می‌شود تا دور تازه‌ای از معاملات تلویزیونی درب خانه را ارائه دهد. Walmart به طور گیج کننده ای زمان بندی شده است فروش سایبری دوشنبه به طور رسمی در یکشنبه، ۲۶ نوامبر در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی (دسترسی اولیه برای اعضای Walmart+ ساعت ۴ بعدازظهر پخش زنده شد).

امسال، تخفیف‌های تلویزیون والمارت به دو دسته تقسیم می‌شوند: تخفیف‌های تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه که غیرممکن به نظر می‌رسند، و تخفیف‌های هنگفت بر روی مدل‌های ممتاز QLED و OLED. فقط این ۱۴۸ دلار را بررسی کنید تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K از برند متعلق به Walmart onn.، که در اولین رویداد رسمی جمعه سیاه سال والمارت کاهش یافت. این کاملاً نمایانگر چیزی است که هنگام خرید تلویزیون در Walmart می توانید انتظار پیدا کنید: ارزان ترین تلویزیون ۴K ممکن در هر اندازه معینی بین ۵۰ اینچ تا ۷۰ اینچ. و از آنجایی که این تلویزیون‌های ۴K ارزان به فروش می‌رسند، والمارت همچنان تلویزیون‌های OLED سونی، ال‌جی و سامسونگ را تخفیف‌های زیادی دارد.

این معاملات در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی برای اعضای Walmart+ پخش شد و در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی برای همه در دسترس خواهد بود.

والمارت داشته است بعد از آن گرم وارد شود برنامه جمعه سیاه خود را اعلام کرد دیر – دیر در مقایسه با رقبای مانند بهترین خرید و سامسونگکه از زمان هالووین تلویزیون های بی شماری را به عنوان تخفیف های جمعه سیاه برچسب گذاری کرده اند.

اکنون معاملات سایبری دوشنبه برای همه در نوسان کامل است و به زودی موارد بیشتری در راه است. از آنجایی که ما شاهد خرید و فروش تلویزیون‌ها در والمارت بوده‌ایم، اگر معامله‌ای را که می‌خواهید دیدید، سریع آن را بگیرید. به شما هشدار داده شده است.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. با الف سروکار دارد ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

بهترین خرید تلویزیون ۵۰ اینچی

چرا ما آن را دوست داریم

اکثر تلویزیون‌های مقرون به صرفه والمارت قبلاً فروخته شده‌اند، اگرچه با انتشار دور تازه‌ای از معاملات دوشنبه سایبری در عصر یکشنبه، به بررسی آن ادامه دهید. در حال حاضر این سامسونگ بهترین تخفیف را دارد.

سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون های پریمیوم را در فضای OLED و QLED ساخته است، اما این مدل LED کریستالی یک مدل شروع خوب سامسونگ برای بقیه ما است. این تلویزیون مدل قدیمی هنوز هم ترفندهایی در صفحه نمایش خود دارد. کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توانند محتوا را از تلفن خود به تلویزیون پخش کنند، و حتی با وجود اینکه یک مدل مقرون‌به‌صرفه است، می‌توانید تمام برنامه‌های پخش مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش ۴K تماشا کنید.

معاملات بیشتر تلویزیون ۴۳ تا ۵۰ اینچی در Walmart

بهترین خرید تلویزیون ۵۵ اینچی

چرا ما آن را دوست داریم

مجموع تخفیف این تلویزیون TCL زیاد نیست، اما همچنان فکر می کنیم بهترین است تلویزیون والمارت معامله ای که تاکنون مشاهده کرده ایم. به طور معمول، تلویزیون‌های QLED مانند این بسیار گران‌تر هستند و دریافت تلویزیون‌های ۵۵ اینچی با قیمت کمتر از ۳۵۰ دلار واقعاً نادر است. این تلویزیون دارای رنگ های غنی است، از سیستم عامل تلویزیون هوشمند گوگل پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های ویژه ای برای گیمرها است. بعلاوه، والمارت توانسته است این قرارداد فروش تلویزیون را در انبار نگه دارد، حتی با وجود تمام شدن معاملات تلویزیونی مشابه.

معاملات بیشتر تلویزیون ۵۵ اینچی در Walmart

بهترین خرید تلویزیون ۶۵ اینچی

چرا ما آن را دوست داریم

از صبح یکشنبه، تقریباً تمام معاملات تلویزیونی Walmart در مقوله بودجه به فروش رسیده است، از جمله محبوب‌ترین مدل‌های Onn.، Vizio، Hisense، و TCL. با این حال، اگر بیشتر به مدل های میان رده یا پریمیوم علاقه مند هستید، هنوز می توان صرفه جویی های جدی در این زمینه پیدا کرد. این تلویزیون سونی مجهز به سیستم عامل تلویزیون هوشمند گوگل است و دارای صفحه نمایش پر جنب و جوش ۴K است. و بر خلاف برخی معاملات، این یک مدل نسبتاً جدید ۲۰۲۲ است.

تخفیف های بیشتر برای تلویزیون های ۶۵ اینچی

بهترین معاملات Walmart در تلویزیون های ۷۵ اینچی

چرا ما آن را دوست داریم

در فضای اقتصادی، TCL از سال ۲۰۲۰ همواره بهترین تلویزیون‌ها را معرفی کرده است. این برند صفحه‌نمایش‌های تخت فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه می‌سازد که هنوز هم تمام ویژگی‌های مورد نظر شما را در یک تلویزیون هوشمند دارند. بعلاوه، این تلویزیون ۴K با یک تلویزیون QLED زرق و برق دار جلوه می کند. برای هفته سایبر در والمارت، می توانید ۱۰۰ دلار از قیمت این تلویزیون ۷۵ اینچی TCL و مشابه آن کم کنید. مانند مدل های ارائه شده در بالا، برای پخش آسان از سیستم عامل Google نیز پشتیبانی می کند.

تخفیف های بیشتر برای تلویزیون های ۷۵ تا ۸۵ اینچی

معاملات تلویزیونی بیشتری را از سایر خرده فروشان خریداری کنید:

چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید؟ همچنین می توانید پیدا کنید معاملات بزرگ تلویزیون سایبر دوشنبه از رقابت Walmart. و اگر ترجیح می‌دهید از والمارت خرید کنید، به یاد داشته باشید که خرده‌فروش همین عصر معاملات جدید را ارائه می‌کند (!!)، بنابراین همچنان این پست را با تخفیف‌های جدید در تلویزیون‌ها به‌روزرسانی می‌کنیم.

معاملات تلویزیون آمازون

بهترین معاملات خرید تلویزیون

معاملات تلویزیون سامسونگ


منبع: https://mashable.com/article/nov-26-early-cyber-monday-walmart-tv-deals-2023

تخفیف‌های تلویزیون سایبر دوشنبه والمارت اکنون به صورت زنده: معاملات جدید به تازگی کاهش یافته است (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Domingo Moore

Last Updated:

Views: 5691

Rating: 4.2 / 5 (73 voted)

Reviews: 88% of readers found this page helpful

Author information

Name: Domingo Moore

Birthday: 1997-05-20

Address: 6485 Kohler Route, Antonioton, VT 77375-0299

Phone: +3213869077934

Job: Sales Analyst

Hobby: Kayaking, Roller skating, Cabaret, Rugby, Homebrewing, Creative writing, amateur radio

Introduction: My name is Domingo Moore, I am a attractive, gorgeous, funny, jolly, spotless, nice, fantastic person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.